Translate

donderdag 20 augustus 2015

Hebben jullie dat nu ook?

Als je terug bent van vakantie en je hebt 14 dagen buiten geleefd, dat je het dan
weer heerlijk vindt om lekker binnen bezig te zijn?
Ik wel tenminste. Al was het vanavond lekker weer, toch kroop ik lekker binnen
bij de tafel. En dan merk je ineens dat het al zo vroeg donker wordt.
 
Ik ben nog weer bezig met een paar laarsjes
Ik kreeg vandaag nog een bestelling en binnenkort hopen we weer een
verkoping te hebben.
 
 


 Mijn speldenkussen is denk ik al wel 30 jaar oud.
Gekregen van een tante en waarschijnlijk afkomstig uit de Alpen
aan de bloemetjes te zien.
 
 
Toen kwam zoonlief er ook nog gezellig bijzitten met zijn lego.



9 opmerkingen :

  1. Heerlijk hoor om zo binnen bezig te zijn, en
    vooral ook omdat het al weer vroeger donker wordt.

    En helemaal geweldig dat je zoon erbij kwam zitten,
    het doet mij aan vroeger denken dat wij thuis ook
    altijd samen met iets bezig waren.

    Leuk dat je een bestelling voor je laarsjes hebt gekregen,

    Mooi ook het oude speldenkussentje, mooie herinneringen.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bestelling is altijd leuk:-)
    Ja, binnen is ook gezellig, fijn handwerken en als gezin samen tijd doorbrengen, ieder met je eigen ding, dat is onbetaalbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik ook hoor...ondanks dat het goed weer is dat je dan graag binnen iets doet..ik trek me van mooi weer trouwens niks aan...als ik binnen wil frobelen doe ik dat gewoon, al is het mooie en zonnig weer...heeft er mee te maken denk ik, dat wij toch altijd wel veel buiten zijn, ook qua werk...je speldenkussentje met de edelweis is leuk...indd, duist of oostenrijks ozo die kant op, was misschien ook een vakantie souvernirtje...leuk voor je dat je laarsjes zo goed gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij werkt het juist andersom, ik mis het vele buitenzijn. Na 3 weken prachtig (nou eigenlijk bloedheet) weer verlangden we naar een spat regen maar bij thuiskomst dagenlange regen wilde ik echt naar buiten. Ik ben een buitenmens ;) en sleep van alles mee op vakantie om te kunnen doen en ook thuis lekker mee naar buiten. Heerlijk vind ik dat.
    Leuk hoor al je laarsjes, veel creatief plezier ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig ... tezamen aan tafel elk met zijn ding ...
    Die laarsjes worden weer zo winters mooi ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, ik ben iemand die zo lang mogelijk de lente en de zomer wil vasthouden... Als we 's zomers op vakantie zijn geweest en het weer slaat om bij terugkomst vind ik dat zo erg. Alsof de zomer weer voorbij is. Ik ben iemand die zo lang mogelijk buiten zit, ook al wordt het frisser. Dan maar een trui aan.
    Zo is ieder weer anders. Jij kunt weer lekker genieten aan de grote tafel met de lamp aan, terwijl ik daar zò aan moet wennen dat er 's avonds voorlopig niet veel uit m'n handen komt.
    Je hebt een prachtig speldenkussentje, nog nooit zoiets gezien. Misschien ga ik het nog wel 'namaken', zo leuk vind ik het....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik kan niet zeggen dat ik nu weer graag binnen zit.... Deze temperaturen die we nu in Holland hebben vind ik zo aangenaam na al die + 33 - 39 graden dat ik dit gewoon een verademing vind....
    Heerlijk buiten lummelen. Ja, lummelen, want er komt weinig tot niets uit m'n handen.....
    Eenmaal binnen 's avonds pak ik wel weer wat op, maar ook mondjesmaat..... Ik kan gewoon nog niet goed op gang komen. Het zal wel veranderen als in de loop van volgende week alles weer naar school en werk is... Dan moet er weer aangepakt worden.
    Maar zo te zien geniet jij heerlijk aan tafel! En dan nog gezellig samen! Dat zijn momenten om te koesteren!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor dat herken ik heel goed, lekker knus binnen omringd door heerlijke spulletjes, wil ook meestal gelijk weer wat nieuwe plantjes voor in huis en omdat het inderdaad vroeger donker is gaan de kaarsjes weer aan, ik geniet zo van het binnen zijn . Wat uniek zeg zo'n oud speldenkussen zitten er nog geen slijtplekjes aan door al die "gemene'" spelden. Wat gaaf zo'n bestelling ja dan ga je er weer even lekker voor zitten en ga je naar een braderie voor die "verkoop" waar je het over hebt of gewoon mensen aan huis ?
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai,

    Ik herken het ook hoor.....het is nergens zo knus en gezellig als lekker binnen in je eigen huisje.
    En nog gezelliger als je zoontje er bij komt zitten met zn lego...knusser kan niet toch?

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen