Translate

dinsdag 6 oktober 2015

Knuffeldoekje

Een beestje haken blijft leuk om te doen.
Maar ik krijg altijd snel last van mijn nek en schouders met dit soort werkjes.
Op de een of andere manier gaat het in de rondte haken met vasten toch wat lastiger.
Ik merk dat ik dan vaster haak en dan gaat het al snel fout.
Bij zo'n knuffeldoekje hoef je maar een half beest te haken en heb
je toch een leuk resultaat.
 
Het patroon van het konijntje vond ik hier 
Gehaakt van katoen.
 
 


 
Er is ook al een blauwe in de maak.
 
 


11 opmerkingen :

  1. Ohhh wat is dit ontzettend leuk geworden Corrie,
    In gedachten zie ik daar al een kindje bij.
    Dat paardje erbij is trouwens ook erg leuk.

    Je hebt de smaak te pakken dus nu er een
    blauw exemplaar in de maak is, heel mooi
    gehaakt ook trouwens, leuk hoor.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh, halve beestjes vind ik natuurlijk erg zielig, maar in dit geval ...
    Altijd leuk zo'n knuffeldoekje en variatie genoeg als je wil.
    Dat bloemetje op het kopje staat lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en mooi gehaakt dit knuffeltje ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk haakwerkje is het geworden Corrie met snel resultaat !
    Leuk om als kadootje te geven

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk knuffeldoekje, helemaal in retrostijl in die kleurtjes, echt prachtig hoor Corrie! Met een heel lief konijntje erbovenop.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi en schattig knuffeldoekje, leuk met het paardje er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje het kussen vind ik ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, goed gelukt. Je moet er geen last van krijgen, dan doe je het toch in etappe's., dan kom je er ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieffie. Leuk hoor
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen