Translate

zaterdag 16 januari 2016

Mix 'n Match week 2

Hallo allemaal,
 
Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige post over
het wiegen dekentje. Leuk om te lezen dat andere mensen je maaksels ook mooi vinden.
 
Nu over op de crochet along 2016.
 
Wat is het leuk om samen te haken aan hetzelfde project.
Gisteren lekker samen bezig geweest bij P. onder het genot van
een heerlijk kopje chocolade thee met eigen gebakken cake.
Buiten was het donker en regenachtig maar binnen des te gezelliger.
 
Dit was het resultaat aan het einde van de ochtend.
 

 
P. haakt de onderste deken met Roma van Scheepjes.
Het blauw is dat mooie oud blauw. Verder komen er ook nog 2 kleuren bruin in.
 
 
Ik ben thuis heerlijk verder gegaan en vanmorgen maakte ik mijn huiswerk af.





 
Het is gewoon jammer dat ik weer een week moet wachten.
Het is zo leuk om te doen. En hij gaat ook heel mooi.
Ik gebruik deze 3 kleuren en tot nu toe gaat dat prima.
Het origineel wordt met 5 kleuren gehaakt.


11 opmerkingen :

  1. Jouw Mix 'n Match deken ziet er mooi uit. Hij heeeft een fijne dikke uitstraling. Dat wordt vast een deken om heeerlijk om je heen te slaan op koude dagen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk z'n crochet along. En dat wachten hoort er wel een beetje bij.. We krijgen vast nog meer te zien van je. Blijf je vorderingen volgen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kleuren het wordt vast prachtig sucses ermme groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heel mooi uit. Ik vind echt dat je mooie kleuren hebt bij elkaar. En ik vond het erg gezellig, moeten we vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad gezellig om samen bezig aan 'hetzelfde', leuk hé om het verschil dan te zien door ander kleurgebruik.
    Chocoladethee???? Nooit van gehoord, is dat lekker?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, die chocolade thee was zo lekker dat ik gelijk ook een pakje gekocht hebt, wel niet dezelfde maar net zo lekker.

      Verwijderen
  6. Ziet er prachtig uit, je hebt mooie kleuren gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik durf niet te lang te kijken, want ik wil niet overstag gaan... Supermooi, Corrie! Allebei de uitvoeringen doen het goed en ik houd zowel van blauw als roze.
    Tja, en dan moet je nu maar weer even je andere deken pakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zal dat gezellig zijn met elkaar Corrie.
    Het ziet er heel gezellig uit al dat haakwerk.
    En wat een prachtige kleuren bij elkaar .
    Heel knap wat jullie maken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk, samen aan hetzelfde project werken! Je koos echt mooie kleurtjes, maar ook van de blauwe ben ik fan. Je zal vast nog wel andere projectjes hebben om mee af te wisselen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen